Sminkning jao :)

Hade matteprov imorse, gick väl sådär. ig ig ig :)
Slutade sen, alltså 10.30, drog hem en liten stund,
sen träffade jag Carro vid hennes skola,
så åkte vi till stan o åt, kollade skor o sånt :)
Sen åkte vi hem till mig... och jag sminkade henne!
mihi :) det blev as bra! :o du MÅSTE sminka dig såhär oftare babe :)


Ett tips på detta, använd eyeliner och när du målar den på undersidan av ögat
så målar du mest svart längst in, och så tunnar du ut det mer o mer.





Ni som känner mig/Carro vet att det är en stooor skillnad! :o
erkänn blev de fräääääschhhh? ;)









Te quiero muy mucho!
no creer en nada, ¡olvídalo!








Till sist men inte minst så slår jag till med två oseriösa videoklipp,
men vad gör man liksom? har man kul så har man ;)
puss på rumpan

Kommentarer
Postat av: CAROLINE

Haha detta är inte okej..detta är KAOOOS

2009-09-25 @ 20:14:24
URL: http://carolineemmylovisa.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0