Love at first sign

Nu är det så att jag har fixat till bloggen igen :) jippie för mig! eller ja.. whatever.
Igår i Gråbo var kul som vanligt, bara lite segt och sitta ute i 2 timmar?! :|
I väntan på en buss som aldrig kommer + en pappa som ska köra 1 timme med bilen :)
men annars är det lugnt.
Idag har jag inte gjort så jätte mycket,
varit och köpt lite smycken och hittade SNYGGASTE kavajen! :|
Oh my god! Den måste jag ha. seriöst jag dräglar över den.
Ni ska självklart få bild på mitt köp och kavajen :D




Nitsmycken köpta på Gina Tricot


Hårband med rosett köpt på Bikbok


En sån kavaj som hon på bilden har, en sån är det jag vill ha :)
jävla snyggt! eller hur?


Nu ska jag nog ner och ta lite mat o äta, sen lägga mig i sängen.
Imorgon blir det o handla lite presenter till Solin o.s.v med Gabby sen träning :)
tjing så länge!




Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0