hehehehhe

Trött! Var i Gråbo igår med gabby, trevligt som fan faktiskt :)
var ju typ ett halvårsen jag var där så.
Träffa kevin, jocke, tobbe & andreas :)
Lagom kallt men men.
såg en film, Gag heter den. värsta jag sätt i hela mitt liv!



Två tjuvar bryter sig in i ett hus där de hört att det ska finnas ett kassaskåp med massa pengar.
Snart upptäcker de dock att allt inte står riktigt rätt till och att det finns en man fastbunden i en säng i källaren. Huset bebos nämligen av en psykopat som, till deras fasa, tar dem till fånga för att utöva sina perversa lustar på dem. Det blir en resa genom tortyr och förnedring där man aldrig kan vara säker på vem som överlever,
och kanske heller inte vem som är offret och vem som är förövaren.



Nu blir det afro dance strax, har fått ihop ett litet tjejgäng as gött :)
sandrii, linda, gabby, jag & carro! hurra för mig.
aja, tjing tjong nu ska jag dra mig pussi!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0