film hihi, och carro är sär.

hallihallå i stugan :)
sitter nu då med carro här, vid datan o degar.. hiih.
ska kolla film, i taket lyser stjärnorna :) den är så jävla bra :| ooh.
och ja.. hehe. vet inte riktigt vad jag ska skriva,
så tänkte att carro kunde ta över o skriva några rader :D pöss på rumpan.



...


Tjoo, Carro här :D
Coolingen själv! Jag vet inte heller vad jag ska skriva förrutom att Sofia
nyss la en riktigtt stor fjärt!
Och de stinker i hela rummet så jag måste fly!
Harre gött




hej, sofia här igen :) asså. hahaha..
carro ljuger rakt igenom -.- bara så ni vet.
de va hon som lukta :) okej nu ska vi vara seriösa här.
ni ska få en bild över vad vi gör för tillfället...
frästen, vi gymmade nyss så därför vi ser ut som två svettiga luffare, heej.







nu blire film, tjo hej :D

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0