fredag

Efter hemkommandet från Solins fest drog jag en dusch och bara tog det lungt,
tills det blev att dra till nästa ställe - at sixten's.
(kompisar till mina föräldrar = jag måste joina ...)
Brukar vara kul eftersom att det är en jämnårig kille jakob (känn dig träffad) där,
Men nu lanade han istället :| besviken sofia.




Här har ni en bild på mig och SvikarN. 1 år gammal bild hehe.
Anyway det var inte detta jag skulle prata om! haha
Eh.. ja just det. skulle bara slänga in en video från en minut idag,
då jag var underhåll...en? vad heter det? jag hade lite roligt iallafall. (don't misstolk :|..)



Nä nu blir det sängen!
morgondagens planer :

• sova
• vakna
• duscha
• äta
• göra mig iordning
• träffa gabby
• stan
• gråbo

ja0man, det var väl allt. eh godnatt :)

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0