vardag

måndag: skolan, hem till gabby och "plugga", bakade kladdkaka o.s.v. :)
skönt att bara sitta och prata ibland, även fast vi träffas ungefär 7 gånger i veckan, haha!
hade ju kollat på en kavaj jätte länge ni vet?
mamma hittade en igår i hennes garderob jag fick :)
superduper snygg! mamma ibland är du för bra (L)
och ja, jag vet att bilden är lite skev hihi, skit i ansiktet, check kavajen.




skolan idag då som vanligt, fick reda på lite arbeten jag gjort,
blev godkänd och bra kriteringar,
och det räcker för dom ämnerna är inte lätta alls :) fattar ju ingenting ...
ska träna afro dance med mami om en stund, haha får se hur detta slutar!
imorgon är jag ledig ;)  då blir det ...
• sova
• vakna
• träna
• duscha
• plugga
• äta
• sova

låter väl härligt? :) nu måste jag kila till sportlife, Puss!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0