torsdag

Sista dagen innan fredag, underbart eller hur? ;)
Skolan idag var seg som fan, värre än vanligt :|
hade läxförhör om anabola anogera steorider (?) AAS? :|
iallafall, haha. kommer inte ihåg något typ, men det gick väl bra eller något :)
dansade afrikansk dans med, HAHAHAH! riktigt kul att se alla göra det jag brukar göra ;)
har varit hemma och tagit det lugnt, pluggat lite matte *ogilla*,
varit på föredetta skolan med syster och hjälpt henne lite med plugg *snäll som man är*
nu blir det duschen, lite mer plugg, mat & tv.
imorgon är det fredag som sagt = kort skoldag slutar 11.55 :)
fullspäckad dag .. skola, ta spruta, hem, duscha, stan, träffa andreas!
men detta gillar vi, helg gillar vi. vintern gillar vi mindre mycket.
snart är det jul? :| julklappar? ehh .. mindre pengar för mig denna månaden. haha.
aja, nu ska jag ner till duschen! Puss


min nya mössa som passar sig perfekt inne i min garderob,
hihi söt eller? ;)

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0