The crew

Tjatja! Glömde visst uppdatera igår innan jag stack iväg,
Men det var sån jävla liten tid jag hade på mig så skulle missat bussen,
Och kände.. det var det inte värt :) haha :$ iallafall.
Igår då, var hemma hos joakim & tobias (ale) med dom då, och gabby :)
Kul som vanligt, dock hände en liten olycka innan, HE-HE!
Så ah, mitt huvud känns som hjärnskakning, något har hänt med mitt knä + fetaste blåmärket :|
Känns la sådär men men. Glömde min IPOD (!!!!!!!!11111111) och en bok från skolan,
Hemma hos dom -.- så måste dit idag och hämta dom, för .. jag överlever inte en dag utan min ipod!
Det är mitt allt. Men iallafall, sen ska jag plugga matte & turism! Blää. men måste.
Lägger upp NÅGRA bilder, orkar inte lägga ut typ 511 st ..


Kevin, Joakim, Gabby, Jag.


Jag & Joakim.


Kevin, Jag, Gabby.


Kevin, Tobias, Jag, Joakim, Gabby.

Ni är för bra ♥

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0