sunday, blööh.

Söndag kväll = segt = plugga = orkar jag? Svar nej. men jag måste ... strax.
Fick tillbaka min ipod idag iallafall, och skolboken ;) haha tur det iallafall.
Kollade lite julklappar till både mig och familjen när jag ändå var i stan,
fan vad mycket man ser som man vill ha :| kläder, smycken, MER halsdukar <3 yummie.
Men men, det blir det nog ingenting (nästan) av denna månaden,
eftersom att det blir julklapps shopping som sagt.. suck. haha (a)
nejmen, Nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga :)
Ska ta mig en dusch snart och börja plugga,
är egentligen inte bråttom med något för sakerna ska va klara på onsdag,
men vill vara ute i god tid ändå. Så, ha en bra söndagskväll! ;) Puss!


Bild från igår, glad_tjej!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0