ONSDAG

Nu börjar läxor + prov + inlämningar i skolan rulla på,
långsamt dock. men det är ändå skönt :)
Till nästa vecka har jag typ 100 uppgifter i marknads..grejs? ah iaf något sånt.
Veckan efter har jag en till läxa i samma, mer uppgifter .. -.-
Sen har jag en musikinlämning typ, lite kul iaf :)
Sen har jag ett prov på marknads grejerna lite efter.
har säkert massa mer men det kommer senare :)



ja, mycket är det ju inte precis haha. men iallafall något!
låter som jag vill ha prov och sånt nu, men så är det verkligen inte! :o
kanske låter så för jag var så van i 9an att ha 3 prov,
2 inlämningar och 16 läxor varje vecka? :)
who knows. iallafall, på fredag ska jag till gråbo och träffa dreas :)
sen på lördag blir det bio med gabby & co! Vi ska se Saw 6 :|
jag är så jävla död va, haha. kommer tuppa av där inne. jag LOVAR.
om inte värre ... haha, jaja. vi får se hur det slutar ;)
söndag vet jag inte, plugga? träna?

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0