ONSDAG

leker med tanken, men det går inte.
jag + glasögon = nej, ser inte riktigt klokt ut ...



Har suttit med mitt arbete nu i några timmar,
slått på datorn i omgångar, gråtit, fått panik,
sprungit runt i rummet skrikandes, men det har fortfarande inte gått,
datorn har gått in i väggen - jag kommer inte in på word till mitt arbete ?!
Hur ska jag göra imorgon liksom, testat att installera om hela jävla word skiten,
funkar det? nej. Asså åh, jag blir så irriterad! Allt händer ju mig.
På tal om annat, har kärat ner mig i dessa glasögona,

Tycker ni inte dom är riktigt balla ändå?
Liksom, sticker ut. sånt som jag älskar!
men, som jag faktiskt har sagt är att - jag skulle aldrig kunna bära såna!
Men så blir det alltid tvärtom efter ett tag, med alla saker,
t.e.x mina gladiatorskor i somras, innan sa jag "skulle aldrig kunna ha på mig såna"
sen ändrades min åsikt direkt nästan, så är det nästan alltid med mig! haha.
Fast min förälskelse till dessa kanske bara blir på avstånd i affären? vi får väl se.
Nu ska jag fortsätta mecka med mitt arbete, som MÅSTE börja fungera snart,
Sen blir det en välförtjänad dusch, god kvällsmat och en varm säng som väntar på mig ... Puss


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0