fredagen den 13e ;)

Efterlängtade fredag, dock fredagen den 13e som man verkligen har märkt haha :)
Först försover jag mig en halvtimme typ imorse,
Sen gör gabby det hon med så vi kommer sent (y)
Sen missa jag nästan bussen när jag skulle hem :)
Sen tappade frida tallriken med mat på golvet förut,
Ah asså. dagen är ju inte slut än, vem vet vad som händer härnäst.
Men jag har bevis på att fredagen den 13e myten är real..
Mamma & gabby föddes denna dagen, och dom är ju otur så :)
Ska ha myskväll idag, med mig själv, eller familjen.
Bara ta det lugnt, kan behövas :)
Skulle egentligen varit med andreas men han blev sjuk idag ...
kunde ju dock gjort han sällskap hemma i sjuksängen men blev för sent nu.


bubben ♥



Såhär jag såg ut idag ungefär,
nej nu ska jag bänka mig vid tvn, ha en bra fredag ;) Puss

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0