torsdag

vaknade imorse, kände.. fan. jag klarar inte detta.
jag kan inte gå till skolan (paniken var ända uppe i halsen)
men jag tog mig till skolan iallafall, skrev på marknadsförings provet, 
som var det jobbigaste provet jag någonsin gjort,
kan det bero på all illamående, huvudverk o.s.v? Skulle tro det.
åkte hem direkt efter provet iallafall, alla steg jag tog kändes som jag höll på att dö!
helt seriöst, vad händer med mig? haha.
somnade iallafall direkt när jag kom hem och la mig i sängen, vid halv 10 tiden,
vaknade nu för en stund sen, vid halv 3 ungefär. helt okej.
funderar på att lägga mig och fortsätta sova? tror det blir så faktiskt.

imorgon slutar jag 12, blir stan med gabby & shoppa kläder (iiiiih, UNDERBART!!!11)
och såna behövliga (är det ett ord ens? :| ..) grejer!
Hörs ikväll får se hur jag mår då, Puss!







Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0