torsdag

Hallå eller, vet ni vad? jag fick tillbaka mitt datakunskapsprov idag.. vg+! :)
Kan ju säga att, haha skolan har vänt helt för min del, iallafall just nu.
Har matteprov imorgon, det kanske är då det vänder tillbaka igen? hahaha
Matte är ju min sämsta...kunskap. om man säger så, så vi får se.
Dagen ska iallafall spenderas med mina skolböcker! låter som värsta plugghesten,
men har en del att göra. Egentligen är det inte jätte mycket,
men ska skriva 2 A4 sidor på en engelskagrej om mig själv,
sen skriva en lång berättelse om någon gubbe typ haha :|
och sen har jag en annons jag ska göra om typ en olycka som hänt -.-
Ni vet såna som är i tidningen oså..? copy,bild,rubrik o.s.v...jippie haha
Sen till sist, plugga matte! Längtar inte he-he.




Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0