måndag

God eftermiddag!
Min dag har varit upp och ner, från solsken till regn!
Skolan gick helt okej, man börjar riktigt känna att det börjar dra ihop sig nu!
Till vad? Jullov! Underbart :)
Sen förut när jag kom hem gick jag på en promenad med Carro,
pratade om allt mellan himmel & jord o.s.v, sjukt mysigt :)
Nu sitter jag bänkad framför datorn med skolarbeten/uppgifter/läxor o.s.v...suck.
Men men, inte mycket kvar nu, endast 2 saker kvar! Handel och Engelska.
Blir nog att sitta med detta tills det är klart, eller ah.
det är ju klart? HAHAHAAHHA, ibland är jag dummare än jag tror -.-
Sen ikväll blir det en välförtjänt dusch (ÄR ISKALL!) och god mat...och en varm säng.
Imorgon ska vi (hp1m) efter skolan in till stan (Göteborg) pga en till handelsuppgift,
vi ska kolla in exponeringen i skyltfönstrerna, jätte kul (?) nja.
Sen ska vi till Liseberg och..kolla där med tror jag.
Kommer väl vara hemma runt 6 eller något tror jag.
Nej men nu ska jag fortsätta att skriva på mina arbeten,
hörs senare ikväll eller imorgon på morgonen ;) Puss!


Ögongodis he-he.


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0