lördag




Idag är det inte en vanlig dag, för det är systers födelsedag!
Plutten fyller 13 år! Haha, känns väldigt litet egentligen men..
Bara 2 år - 24 månader, 104 veckor, 730 dagar kvar till vad?
... du blir 15! (woaah) byxmyndig & får köra mooopy ;)
Hade tänkt åka till stan nu och köpa grisöron & smycken till henne med ebba,
men jag kommer inte hinna. och..ja.  det blir väldigt stressigt här hemma med.
Klockan 4 kommer gästerna, så denna lediga stunden jag har nu (LOVE IT)
ska jag fortsätta måla lite tattoos hade jag tänkt. Gjorde 2 stycken bilder igår,
så ska väl göra typ.. 8 idag? hehe. Lika bra att börja direkt!
Bilder kan ni inte få förens imorgon eller något, för dom är inte så bra än haha :)
Men iallafall, pennan och papperna kallar på mig! Puss

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0