lördag

Är precis hemkommen från Gråbo, och kall som fan är jag med!
Hade kul som vanligt, sprang också runt i en STOR grop med sand?
HAHA, eller grus. jag vet inte, stort som fan vad det iallafall,
Kändes som flera 100 meter rakt ner :| Såg på ett ungefär... ut såhär;



Fast väldigt, väldigt...större. HAHAAHA.
Iallafall, såhär såg jag ut idag, inte så speciell klädstil idag! Skön stil.
Vit klänning
Kort jeansjacka/väst
Ljusblå legins





Tänkte också lägga ut några bilder jag tog imorse...















Inte bästa kanske, men var bara ute en snabbis.
Nu tänkte jag lägga mig i sängen, är så jävla kall!
Morgondagen kommer spenderas med skolböckerna...suck.
Matte, Handel och Svenska är vad som ska göras! jippie.
Så... Ha en bra lördagskväll! ;) Puss!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0