imorn smällere !

Imorgon gäller det!
Julavslutningen är på gång...3 veckors ledighet väntar!
Börjar 11.00 imorgon med en sak i aulan,
gissar på att esteterna kör något konsert :)
Ska ändå vara i skolan 10.00 med Gabby -.- ..
eftersom att vi ska göra oss i ordning, hehe.
Efter det ska vi träffas i ett klassrum (klassen då),
och bara umgås lite och "mysa" så att säga.
Kommer nog bli reält med mys på det! ;)
Nu ska jag äta lite, sedan ladda kameran,
ta fram kläder för imorgon (vad ska jag ha på mig?..)
Sen lägga mig i sängen och bara längta tills morgondagen! :)
Just det.. var på Stretereds julavslutning förut, man saknar ju lite skolan ändå..
eller, eleverna, tryggheten.. det liksom. inte lektionerna eller så. plugget.
Men men, Bilder kommer självklart att komma upp här imorgon eftermiddag, Puss! ;)

outfiten idag.



Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0