kalas?

Trevlig eftermiddag/kväll måste jag säga!
Drog till stan iallafall vid 1, stressigt som fan men jag hann!
Träffade Ebba där inne, och nu skulle vi köpa present(er) till Frida ;)
Vart var vi? Vi rusade runt i Br, H&M, Hemköp, Gina Tricot, Zoo affär, o.s.v...
Och vad köpte vi? HAHAHAHAHAAHA! Ni som känner mig,
ni tar detta helt normalt, seriöst. inget speciellt med det.
Men ni som inte känner mig, ta det med en nypa salt :) Frida fick...
8 Oxeöron, 3 små leksaksråttor, 1 leopard tant trosa, en gurka, tidningspapper.
Så sen åkte vi hem till mig och slog in allt, och sen kom gästerna!
Kan ju säga att hon inte blev ett dugg förvånad när hon öppnade,
fast skrattade gjorde hon ju en del! Lägger in några bilder...











Videon när hon öppnar presenten med allt innehåll återkommer jag med!
Ska måla tattoos nu igen.. haha.
Puss och kram skummbanan!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0