dagen.

Söndermulad tjej här ja, var inte så jätte länge i Gråbo,
eftersom att det var så jävla slaskigt,
och att jag o gabby blev väldigt mulade av joakim :) hehehe.
lagom kall just nu om man säger så, håret är korklockigt och sminket rinner.
men men, hämnden är ljuv. en dag kommer den :D
har också bilder jag kommer ladda upp snarast,
när vi värmer fötterna inne på en toa i en sån blåsvärmare.
Nu ska jag fortsätta med det jag gör, och sen lägga mig.
Imorgon blir det Gråbo en gång till, fast då ska jag träffa Andreas :)
Hörs imorgon puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys!

2009-12-26 @ 23:55:31
Postat av: Anonym

i know :D

2009-12-27 @ 00:31:42
Postat av: Anonym

hahahaha

2009-12-27 @ 22:03:01

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0