onsdag

tja hallå hej tjing! känner att vintern verkligen är påväg nu,
eller... den är redan här, jag menar.. hur kallt är det inte ute då?!
bara snön som saknas. fast den behöver ju inte komma egentligen,
för jag gillar den inte alls. bara kul att fota isåfall fina vinterbilder liksom :)
men men, idag fyller min vän sofie johnsén hela 18 år, grattis gumman!
och louise i klassen, grattis på henne med :)
på lördag fyller syster 13 år, haha plutten!
men då ska vi på jul på liseberg, kan bli lite kul ändå? jaja.
iallafall, idag! rätt kul dag i skolan, slutade för.. 2 timmar sen typ,
men självklart hade jag glömt hemnyckeln som vanligt :)
så satt i lite mer än 1 timme ute i kylan (ISKALLT,FROST,KALLA VINDAR o.s.v!!!11)
kan ju säga att...jag var ganska kall när min syster väl kom hem och låste upp,
så jag sitter ligger just nu i min gosiga säng med varmt härligt täcke,
och försöker bli varm (a) det är ju faktiskt nu man ska ha sällskap?



kvällens planer kommer bli att ...

- plugga matte, prov på fredag!

- skriva klart en engelskarecension.

- äta mat, som jag inte gjort sen igårkväll, upsi..

- ta en lång och varm dusch!

- försöka somna i tid, innan 12 iallafall!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0