skriva av mig..




Här ser ni (till vänster) en bild från min fjortistid. 2007-2008.
Kanske inte bästa bilden, men brunkräm på läpparna, övermycket mascara + brunkräm i ansiktet?
Finns inte så mycket mer att säga.
Medans bilden (till höger) är tagen igår. Nu för tiden bär jag ändast mascara. Känns mycket bättre!
Jag kan själv erkänna att jag varit en stor, fet fjortis. Det kan jag.
Och jag kan stå för det med, för det finns nästan ingen som inte varit fjortis?
Men jag kan också stå för att jag gått ur den zonen, och blivit den jag är idag.


Man växer upp & man drömmer om sitt liv
& man måste kämpa hårt för att nå sin dröm i tid
& vissa kämpar så hårt att dom glömmer bort sitt liv
& lägger all sin energi på drömmen om sitt liv.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Alla utan jag har varit fjortis hihihhihihih :D<3

2009-08-16 @ 14:25:43
URL: http://bycaroliine.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0