She's so lucky, she's a star

Var med Gabby på dagen, runt i mölndal o så.
sen mot kvällen var jag med Carro, badade i sjön, as gött! i slutet.. hehe.
sen åkte vi runt lite oh grejer, alltid lika roligt!

min sista sommarlovs dag idag då,
gymnasie intagningen (?) ringde i eftermiddags med,
Så jag är nu Intagen på Elof Lindälv..
Handel - Turism & Admistration, jag är så sjukt glad!
verkligen ingenting kan förstöra min glädje just nu.
nått mitt mål. oooh mama.
så, jag börjar skolan imorgon! Längtar faktiskt.
Nu ska jag sova, upp 06.30 imorgon, snaark.
så, godnatt! ..


Jag & Gabby idag, satt o väntade på en buss... väldigt länge.


Jag & Carro efter badet...mysigt!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0