Nya klassen




God dag alla bloggläsare & bloggare!

HP1M
- nya klassen.
Jag är så jävla glad, för jag hamnade i Gabbys klass!
Asså åh, det kan fan inte bli bättre nu. seriöst.
Min dröm är typ sann. gå i samma klass som min bästa vän (L)
Detta gjorde min dag kan jag lätt säga, eller.. det bästa på hela året nästan!

Iallafall, sitter här nu, kom från skolan för ett tag sen,
klassen är faktiskt jätte bra, kändes bra redan första timmen typ.
tummen upp på det!
Ska in till stan vid 5, NRJ IN THE PARK ikväll på Liseberg :)
Så ska in dit med, Gabby.. & Solin, träffar massa där inne med satt :)
Ah men de var ju allt jag hade att komma med just nu tror jag,
eller har jag redan sagt att jag GÅR I SAMMA KLASS SOM GABBY?! :D
haha, jag är verkligen lycklig. ååååååååååh. mmmmh... I freaking löve it.
så, ja.. bilder från ikväll kommer imorgon om jag hinner! köss

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0