Nrj in the park duuuude?







Nrj in the park
på bilden ser ni..
Swingfly, Janet, Knappen & Hakkim och Darin.




Arash & Rebecka, Dead By April, Shadi? :| shade.. haha!
Något sånt hette hon iallafall.

Nrj var bra, eller.. det var jettebra. like always.
Var där med.. eh, okej nu kör vi..
Gabby, Solin, Heza, Mario, Deya, Diana, Nora, Saz,
Lavaa, Herin, Bana, Arina, Sonia, Marios kompis (?) okänd..
Har säkert glömt typ 10 pers, men det var en del att komma ihåg faktiskt.
fast typ hälften bara försvann från ingenstans hahahahaha!? :o
Träffade också en del annat folk väl där inne! eh..
Elin mingert!   Sandra, Johanna, Dolge, Natta, Amanda, Sofia & dom..
Träffade Vanja en liten stund med, skitkul!
Träffade.. Tobbe på tåget hem, dragen.nu :)
Gick på Lavesson en stund med, kul det också.
ehh, träffade Jossan! :D Såg Matilda men kunde inte ropa hade typ låtit .. låtit (?) över hela Liseberg..
eh, jag träffade Arian på bussen hem! Okej jag orkar inte säga mer -.- träffade typ 30 pers till men iallafall.
Donkan ringde en stund med, ruuuligt värre.
Iallafall, nu sitter jag här. helt.. död. trött. ont i ryggen & hungrig.
klockan är.. 02:09. jag tror min familj are sleeeeping. så vågar inte göra mat.. jo.
jöööste! jag gick förbi Dead By April förut med efter själva Nrj konserten...:
- (Kollar som fan) .. OMG! DET ÄR DEAD BY APRIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Eh va? ofta.. -.-
- JAG ÄLSKAR ER! NI ÄR BÄÄÄST! ..           varför, tog jag inte kort...? of fuck ..

ja så kan det gå, lite kul vare men hade vart bättre med en bild. men .. det kommer fler stunder!
nu orkar jag inte sitta uppe längre, ska fan sova hela dagen imorgon/idag.
så, godnatt allt folk så skrivs det mer imorgon! köss

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0