Födelsedag

   

Chacha!
Känner att jag varit jävligt off här dom senaste dagarna,
ska bara lägga in ett inlägg så ni vet att jag lever!
inte helt skriv-sugen nu heller, jävligt irriterad på allt o alla så låter detta gå fort.
Så, ja.. fyller år idag. eller, gjorde.klockan är över 12 nu såg jag..
helt okej dag, bio och restaurang med syster, det var mys!
fått en ny dator, pengar och sånt, inte helt fel det heller.
nu återstår det bara att skolan löser sig!
men iallafall på tal om något annat så ska jag nog lägga mig i sängen nu :) köss.




Kommentarer
Postat av: Danni, the only one

GRATTTTTTTTTTTIS RÄKAN :R

Hoppas du hade en superduperbra födelsedaag, dock var jag för full för att ringa dig och sjunga hahahaha............

2009-08-15 @ 12:13:58
URL: http://popcornpuss.blogg.se/
Postat av: Dannonino

Hur löste sig skolan förresten? :(

håller tummarna för dig!

2009-08-15 @ 12:14:55
URL: http://popcornpuss.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0