first day at school

Träffade min klass (nuvarande förhoppningsvis?) idag.
helt okej faktiskt, finns ju en del efterblivna men det är det alltid.
hamnade med min älskade hanna appelqvist! sjukt kul.
men samtidigt, så hoppas jag verkligen att jag kommer in på Elof Lindälv,
Handel - turism admistration. det är mitt mål. jag ligger reserv 7 nu, hoppas att det sjunker..
är tamejfan ledig tills den 2 september med :D eftersom att IV är lite.. udda? så ja. så äre.
men iallafall det är gött det med, nu ska jag dra till bussen, ska se match med johanna dolge!
lindome grabbsarna ska spela.. fuuussboll! det är nice. nice? ah stockholmska här kommer jag.
men iallafall, ha de ha de!





dagens outfit.

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0