..

Är inne på Therese Johansson Rojos blogg för tillfället,
bara när jag letade upp den började mina ögon fyllas med tårar..
Therese motto var - Lev livet fullt ut!
Det tror jag minsann du gjorde, Therese..
men, du kommer aldrig få leva livet fullt ut? ..
För ett par jävla fucking idioter fick idén att mörda dig.
jag blir så jävla förbannad, så jävla ledsen, det är helt ofattbart.
Okej, avundsjuka kan gå en bit.. det kan gå till bråk. sen räcker det.
Men INTE till att få en person dödad, På grund av avundsjuka?
Dom som gjorde detta mot dig, Therese.. dom borde inte få leva.
inte få leva, eller.. hamna i fängelse. och sitta där ensamma resten av livet.
jag vet inte vad jag ska ta vägen, detta har fängslat mig helt! allt detta om dig.
Fast jag inte vet om dig mer än allt som stått i tidningarna, internet o.s.v.
jag är tom på ord.




http://minneavtherese.blogg.se/

http://thresrojo.blogg.se/

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0