Lite sådär småsur typ

I fredags var det Pink som gällde, eller iallafall att stå utanför och lyssna. och det räckte det med, såg litegrann i början och hörde skitbra! Ganska synd bara att man inte fick tag på en biljett...hade varit så jävla nice att vara där inne och se henne live va! :| men men man kan inte få allt.

I lördags var jag på Liseberg med Gabby, Tobbe och Kevin :) det var kul, vi åkte ingenting men vi gick på "Sammys äventyr" som var en 3D film.. hahahaha! Den var väl bra, men väldigt kort! sen åkte jag och Kevin hem till mig, så sov han här tills idag. Mysigt som vanligt, jag älskar min pojke! ♥

Idag åkte vi in till stan o träffa tobbe, jag var glad och lycklig och allt detdär, inget kunde göra mig sur... fast det kunde de ju självklart endå! Fick 500 kr i lördags, som jag skulle ha till nöjen, "Jaa, jag åker till stan och köper kläder imorgon!" och det är det jag gör, hinner köpa 2 klädesplagg, lägger ifrån mig påsarna, väskan, plånboken, fram med mobilen och ringer kevin och undrar vart dom är, plockar ihop allting och utan att jag märker glömmer jag plånboken med mitt NYINKÖPTA BUSSKORT, bankomatkortet, legg, 400 kr, gymkort osv. Affärerna stänger, hela jävla stan stänger, går fram och ber och bönar halvgråtandes för en vakt, får jag komma in? nej. jag ska alltså åka dit imorgon kl 10 och kolla om min plånbok är kvar i affären, är den inte det hör ni inget mer från mig kan jag tala om.

Jag just nu, inte så jävla glad om jag får säga det själv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Liseberg är ju sååå bäst!

2010-07-26 @ 09:25:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Svar till: Tvminnen.blogg.se

joråå, älskar man att åka saker där är det nog superkul haha! ;D

2010-07-28 @ 00:10:44
URL: http://anderssonsofiia.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig? ;)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0